هاشمی رفسنجانی هم راهش گم شد!

هاشمی رفسنجانی هم راهش گم شد!

هاشمی رفسنجانی یکی از چهره های برجسته انقلاب بود ایشون در تمام دوران اون زمان به گفته خودشون از شاخص ها و ستون های انقلاب بوده اند ، چه در جنگ و چه در زمان انقلاب ! البته در زمان انقلاب حرفی نیست اما در جنگ کلا قضیه فرق میکنه ! (قضیش مفصله خودتون برید دنبالش)

هاشمی رفسنجانی در 1365/2/12 خطبه اول نماز جمعه دانشگاه تهران : :

پس از هفت سال از انقلاب ، بعضی خانم ها متاسفانه هنوز به این راضی هستند که مقداری از موهایشان بیرون باشد و یا اینکه پشت در خانه هایشان بایستند و وقتی کسی عبور میکند اندام لخت خود را نشان بدهند اینها چه مطلوب هایی هستند...؟؟ مثل اینکه اینها به یک مقدار خشونت نیاز دارند !

اما گفته های آقای هاشمی در همایش بانوی انقلابی که در سال جدید بود بسیار قابل تامل هست و همچنین جواب هایی که به این آقا و سخنانش داده شده ! هاشمی رفسنجانی در 94/1/23 همایش بانوی انقلابی:

چرا همه ی مصیبت های ما این است که زنان با این ظاهر به خیابان می آیند ، پس ظلم ها ، زندان ها و سرکوب ها چه میشود ؟ آدم های خشک مقدس جاهل و نادان نیز هستند ،امروز همه ی مصیبت این است که چند زن بد حجاب در خیابان باشد .

http://www.up-cnc88.ir/uploads/HASHEMI.jpg

تعجب نکنید هر دوی این سخنان برای یک نفر است ، روزگار است! تغییرش داده طمع قدرت به چالشش کشیده اما جواب فرمانده ی کبیر انقلاب و نظام (امام خامنه ای روح الفداء ):

این آقایانی که دست اندر کار اردوی مختلط اند همان کسانی هستند که در سال 63-64 توی کلاس ها دیوار کشی میکردند خب من نمی فهمم اینها چطور عوض میشوند ، صد و هشتاد درجه راهشان را عوض میکنند !

پاسخ سردار جعفری : خشک و مقدس خواندن دلسوزان انقلاب ناشی از یک بغض خطرناک نسبت به جریان ارزشی است.!

بله دوستان اینگونه بود که حاجی خاطره مسیرش از مسیر ولایت جدا شد از همان سال 88 که هیزم در آتش فتنه ریخت مداوم در حال خنجر زدن به سینه ی انقلاب است گاهی خودش گاهی آقا زاده اش و گاهی مهره های زیر دستش (اصلاح ...) ! خیلی ها میگویند ایشون در قدیم الایام مردی بسیار انقلابی و خوب بوده و حتی امام هم از ایشون تعریف کردند ! اما باید بدانند خود امام همین حرف را صد ها بار زد که :

ملاک حــــال فعـلی افراد است .... ! والسلام

 

پ.ن: پسر نوح با بدان بنشست خاندان نبوتش گم شد ...!

پ.ن2 : ببخشید اگه پست تند بوده ولی واجب بوده !




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علی قاسمپور
تاریخ : پنج شنبه 27 فروردين 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: